Nog een nachtje. - Reisverslag uit Molenschot, Nederland van Corrie - WaarBenJij.nu Nog een nachtje. - Reisverslag uit Molenschot, Nederland van Corrie - WaarBenJij.nu

Nog een nachtje.

Door: Corrie en Jan Snepvangers

Blijf op de hoogte en volg Corrie

12 April 2014 | Nederland, Molenschot

Zo, de tassen zijn klaar en de spieren zijn gemasseerd dus morgenvroeg kunnen we vertrekken. Op naar Tienen Belgie de eerste etappe.

• 15 April 2014 - 19:33

Ans En Jos:

Hoi Jan en Corrie,Hoe gaat ie?Veel fietsplezier en we gaan jullie volgen.Succes!!!!!!!!!!!!!!

• 16 April 2014 - 21:58

Ajaan Retoer:

Bonzjoer Corrie en Jan,

Naw gullie al in Frankrijk zit wordt 't tijd dè'k iet van me loat heure. Hier goat goewd. Dees wèèk nog hoast gin ruzie gehad mi de vrouw. Is eigelijk uitzunderlijk want normaal toch al gauw twee kirres per dag. Zal wel komme dur't goei weer. Gullie het netuurlijk op dees moment noit woorde mi mekaar, want ge riskeert nie dè'ter inne noa huis gi. Zo ik ok nie doen as ge nog zo wijd moet. En 't zo toevallig zèn as'ter krèk iemes vurbij fietst die ok noa Almoradi moet, want dan zodde nog gezamelijk op kunne trekke. Neie, bent mar lief vur mekaar en doe soame mar moi hinne. Dan ziede over nen dag of wa al de Pius van Dome of zoiets. En vergèt nie de zondig dèt Poasen is. Min vrouw hi den hoas al zien loape zi ze. Mar die ziet wel mèèr wa'ter nie is. Ze zin ok nog dè zij ok wel zo'n fietstochje zo kunnen moake, as ze mar nèt zoveul tasse ha as gullie. Wa ne zwets, ze zo de Belze grens nie ins hoale. Ja, in drie doag meschien! En dan snapte gullie wèl wor wij gisterenoavend woorden ovver gehad hen..........
    Hee, boncoerage en tot de volgende kèèr.
    Ajaan.

• 18 April 2014 - 21:33

Riek En Harrie:

Hoi Corrie en Jan.
    Fijn dat het goed gaat. Hier is het ook koud maar jullie fietsen het warme weer tegemoet en als jullie iederedag 120km afleggen ben je zo ginder en dat is mooi meegenomen.
    Wij wensen jullie fijne paasdagen en kijk onderweg uit naar de paashaas.
    Groetjes Riek enHarrie