3 dagen verder - Reisverslag uit Rethel, Frankrijk van Corrie - WaarBenJij.nu 3 dagen verder - Reisverslag uit Rethel, Frankrijk van Corrie - WaarBenJij.nu

3 dagen verder

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie

16 April 2014 | Frankrijk, Rethel

Zo, we zijn nu 3 dagen onderweg zondag zijn we nar Tienen gereden met de wind in de rug. Net voor Tienen werden we verrast door nog een paar uitzwaaiers uit Molenschot die niet eerder tijd hadden. Marja en Piet bedankt het was hel leuk. Na samen wat gedronken te hebben gingen we naar onze b&b Koeimet een super goed adres waar we na 108 km goed hebben uit gerust. De volgende morgen zijn we om 9 uur vertrokken na eerst nog oogdruppels gehaald te hebben tegen het stuifmeel. We fietsten rustig en makkelijk over het fietspad naar Namen en daarna langs de Maas naar Hastière waar we weer overnachten in een B&B in een heel grote villa oud en heel mooi. Gisteren gingen we verder langs de Maas naar Givet op de grens en bij Fumay moesten we het dal van de Maas uit een hele klauterpartij maar daarna ging het ook weer lekker naar beneden. Nu zijn we in Rethel waar we lekker uitgerust zijn zodat we dadelijk weer kunnen starten en kijken wat de nieuwe dag ons brengt. Zo dit is het voorlopig we kijken weer waar we internet hebben.

• 17 April 2014 - 11:42

Annemiek:

He dappere fietsers, een goed begin is het halve werk, zeggen ze. Veel mooie fietsuren toegewenst!

• 17 April 2014 - 16:23

Anna:

Iedere dag een beetje dichter bij!

• 18 April 2014 - 09:10

Toos Tuijtelaars:

Hoi Corrie en Jan

Dat was een goede start, hopelijk gaat het zo door. Heel veel fietsplezier.