Teruel - Reisverslag uit Teruel, Spanje van Corrie - WaarBenJij.nu Teruel - Reisverslag uit Teruel, Spanje van Corrie - WaarBenJij.nu

Teruel

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie

06 Mei 2014 | Spanje, Teruel

Gisteren hadden we 64 km gedaan om in Calamoche te komen we waren er lekker vroeg dus we deden een middagdutje waren wel een keer aantoe. Na die twee redelijk hoge toppen. Vandaag hebben we 108 km gedaan over een heel lange rechte weg naar Teruel waar we om 2 uur waren en dat was veel te vroeg. Toen gingen we richting Cuenca en dachten er nog zo'n 10 km bij te doen maar het ging zo lekker berg af langs het water en langs prachtige rotsformatie,s echt geweldig. Een klein dingetje was niet zo goed de guardia civil zag dat we geen helm droegen en hij adviseerde ons die niet ongebruikt op onze fiets te laten zitten. En daar hebben we natuurlijk gehoor aan gegeven. We moeten nu nog enkele dagen fietsen en dan zijn we er!

• 06 Mei 2014 - 23:26

Ad En Jopie Van Rijen:

Corrie en Jan,het lijkt ons heerlijk om in het Spaanse land te fietsen met mooi weer.We vinden het geweldig dat jullie het zo snel hebben gefietst.Succes het laatste gedeelte en sterkte met de ontmoeting van de familie.
    (Met Rinus gaat het redelijk goed)
    Groeten,Ad en Jopie

• 07 Mei 2014 - 00:42

Annemiek:

He fietskampioenen, wat een prestatie ook ditmaal weer, veel succes en plezier met de laatste honderden kilometers.

• 07 Mei 2014 - 08:30

Juul Van Dijk:

Hoi Jan en Corrie,

Wat doen jullie het toch goed!!
    Ik heb de logeerkamer in Almoradi vrij gemaakt dus jullie bed staat daar op juliie te wachten.
    Sterkte voor de laatste kilometers, maar met de zon lukt dat zeker wel.
    Groetjes,
    Juul

• 07 Mei 2014 - 09:26

Toos Heskes.:

Hallo Corrie en Jan.
    Wie had dat kunnen denken dat ik jullie nog eens een email zou sturen naar Spanje.
    Maar als ik jullie nou een paar keer zo gevolgd heb is het toch geweldig dat dit allemaal zo kan.
    Maar ik zie nu dat het erbijna op zit dus geniet van de welverdiende rust.
    En daarna goede terug reis veel groetjes Toos Heskes.

• 07 Mei 2014 - 22:05

Mieke De Hoon:

Knap werk corrie en Jan. De laatste loodjes en hopelijk met wat beter weer.
    fijne dagen bij de familie en goede terugreis.
    Mieke en jan de Hoon